Har du en nyopstartet virksomhed, og vil du bare gerne vise resten af verden, hvor fantastisk dit produkt er? Her får du et par tips til, hvordan du bedst griber det an.

Det er en god idé at investere i søgemaskineoptimering for at folk lettere finder dine produkter på Google. Sælger du for eksempel dyrefoder, og nogen går på Google og søger på ”dyrefoder”, så har du en potentiel kunde. Men denne potentielle kunde ser kun dit produkt, hvis du er i top 10 og allerhelst top tre af de samlede søgeresultater. Dine SEO-optimering kan du få hjælp til af et professionelt SEO bureau. Et af dem er InboundCPH.

Størrelsen på dit netværk er afgørende

Networking er et ord, du helt sikkert har hørt før, og det er med god grund. Jo større netværk du har, jo flere vil huske dig og ikke mindst dit firma i en samtale, hvor dine produkter er relevante. Så tænk hele tiden i at udvide dit netværk, også til svigermors runde fødselsdag. Der er potentielle kunder overalt.
Når du begynder at få kunder, der forhåbentlig er tilfredse med dit produkt, så husk at få anbefalingerne fra dem. De kan være med til at give andre et positivt blik på din virksomhed, for når nogen ser, at dine produkter fungerer, får de uden tvivl også lyst til at få fingrene i dem.
At skille sig ud fra mængden var måske en dårlig ting, dengang du gik i folkeskole, men det er det ikke længere. Der er uden tvivl andre, der sælger samme produkt som dig, men hvis din virksomhed skiller sig ud på den ene eller anden måde fra alle de andre, vil det også være din virksomhed, som bliver husket, næste gang kunden har brug for dit produkt. Så læg hjernen i blød og tænk over, hvordan du og din virksomhed kan stand out from the crowd.